עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

מגרש פירוק רכבים לברזל עם חשבונית, יש חיה כזו!

מגרש פירוק רכבים לברזל עם חשבונית, יש חיה כזו!

במגרש הגרוטאות שלנו אנו מפרקים בכל יום כמה וכמה רכבים. הרכבים הישנים הגיעו לסוף דרכם ואין ברירה אלא לפרק אותם באופן מוחלט.

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

השמירה על איכות הסביבה 

לאור העלייה הגבוהה בחשיבותה של איכות הסביבה ונושא זיהום האוויר, המגמה היא למחזר את כל החלפים שמותאמים לכך. בכל רכב יש חלקים רבים שבנויים ממתכת וכך גם השלדה, לכן אוספים את כל הפריטים הללו ומעבירים אותם למפעל מחזור, אשר מתיך את המתכת בחום רב ולאחר שהברזל משנה את מצב הצבירה שלו אפשר לייצר ממנו חפצים אחרים לחלוטין.

גם חלפים אחרים של המכונית שעשויים מפלסטיק או מזכוכיות, מועברים למפעלי מחזור ייעודיים וגם אותם ממחזרים ובסופו של התהליך מייצרים מהם מוצרים חדשים.

תשלום לבעל הרכב ביד ומיד 

כל הפריטים שמועברים למחזור שווים כסף ולכן בעל הרכב מקבל עבורם תשלום. מיד בתום פירוק הרכב, מבצעים העובדים המיומנים שלנו תחשיב מדויק עבור הסחורה שהועברה למחזור ועבור החלפים שהם תקינים ולכן אפשר למכור אותם לסוחרים חלפים יד שנייה, או ללקוחות שזקוקים לפריטים הללו. 

בדרך זו בעל הרכב מקבל סכום כסף נאה וגם מקבל חשבונית. בדרך זו  קיימים מלוא התנאים כדי להקל עליו בכך שהרכב שלו יורד מהכביש. 

סכום כספי זה עבור פירוק הרכב, יסייע לבעל הרכב לרכוש רכב אחר כך שיוכל להגיע ממקום למקום.

זיהום אוויר עקב רכבים ישנים 

הרכבים הישנים פולטים רעלנים גם כשהם נייחים ואינם נוסעים ולכן העיריות עושות כל שניתן כדי למגר את התופעה של רכבים ישנים שחונים תקופות ארוכות, חוסמים חניה וגם פולטים רעלנים שמסוכנים לציבור. מי שאינו מזיז את הרכב הישן שלו מסתכן בקבלת קנס גבוה. הליך זה מדרבן את הנהגים לדבר אתנו בנושא זה ולכן אנחנו שולחים את רכב הגרר שלנו כדי לפנות את המכונית. 

את הרכבים הישנים שסיימו את דרכם, אין ברירה אלא להעביר לפירוק. דברו אתנו ונשמח מאד לסייע לכם. רכב הגרר שלנו יוביל את הרכב שלכם להליך פירוק מהיר במגרש הגרוטאות.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן