עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

קונה רכבים במחיר מחירון: המחירון של רכבים לפירוק

קונה רכבים במחיר מחירון: המחירון של רכבים לפירוק

כלי הרכב הפך להיות יד ימינו של האדם“, כלומר, כלי הרכב מהווה דבר חשוב מאוד עבורנו שאנחנו פשוט לא יכולים להסתדר בלעדיו. אנחנו יוצאים עם הרכב בבוקר לעבודה, ממשיכים איתו לאורך כל היום אל עבר כל הסידורים שלנו, ובסופו של דבר אנחנו משתמשים באותו שלנו לא מעט. בדיוק כמו כל דבר אחר גם כלי רכב מגיעים לסוף יומם, ובסופו של דבר כלי רכב יוצאים משימוש. כאשר כלי הרכב יוצא משימוש, יש לנו כמה וכמה אופציות למה לעשות איתו, זאת כאשר אחת האופציות הטובות ביותר היא שליחה של כלי הרכב למגרש פירוק. בשורות הקרובות, נביא לידכם מידע נוסף על שליחת רכבים למגרשי פירוק, איך זה עובד, ומה הוא המחירון לקניית רכבים לפירוק?

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

בתור התחלה מה זה בכלל קניית רכבים לפירוק?

כלי רכב יכול להגיע למצב שבו הוא מורד מהכביש בשל סיבות רבות. חלק מהסיבות להורדה של כלי רכב מהכביש יכולות להיות כלי רכב שעבר תאונה רצינית שלא שווה בעקבותיה לתקן אותו, כלי רכב ותיק שהורד מהכביש על ידי משרד התחבורה, וכיוצא בזאת. קונה רכבים לפירוק, או מגרשים לפירוק רכבים, קונים כלי רכב אשר הורדו מהכביש במטרה למכור ולעשות שימוש בחדש בחלק מחלקי הרכב, במיוחד חלקי הרכב התקינים שניתן להעבירם לכלי רכב שזקוק לחלקים האלה.

כמה כסף שווה רכב לפירוק?

המחיר שתקבלו עבור רכב שנשלח לפירוק יכול להיות מחיר שנע בין 500 שקלים, ועד לכ5000 שקלים במקסימום. כמובן, שמדובר על מצב שתלוי בסוג הרכב, שנת הרכב, ומצבו של הרכב. על מנת שתוכלו לקבל את המחירון המלא של כלי הרכב השונים לפירוק, אנחנו ממליצים לפנות למגרש הפירוק הקרוב ולבקש הצעות מחיר.

מעוניינים לשלוח את הרכב שלכם לשירות פירוק רכבים? זה בדיוק מה שהצוות שלנו ב- PRK עושה עבורכם. נשמח ללוות אתכם ולחסוך לכם זמן יקר בתהליך ולאפשר לכם לקבל את הכסף שמגיע לכם על הרכב יותר מהר ממה שאתם חושבים. 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן