עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

לא מצליח למכור את הרכב? אולי הגיע הזמן למכור אותו לפירוק!

לא מצליח למכור את הרכב? אולי הגיע הזמן למכור אותו לפירוק!

לא מצליחים כבר תקופה למכור את הרכב? המחירון גם ככה נמוך ואף אחד לא נותן הצעת מחיר רלוונטית? אולי כדאי לוותר על מכירת הרכב, ולפנות לשירותי פירוק רכבים הפתרון הנכון ביותר במצב שבו אתם נמצאים. יותר ויותר אנשים נתקלים בשנים האחרונות בסיטואציה שבה הם עשויים לפנות למגרשי פירוק רכב המקומות היחידים שרכב ישן ועתיק נחשב עבורם למכרה של זהב. בשורות הבאות נסביר על פירוק רכבים, וכיצד תוכלו למכור את כלי הרכב שלכם למגרש פירוק רכב.

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

רכבים ישנים יכולים להיות כאב ראש גדול

בינינו, הרכב הישן שלנו שאנחנו לא מוכנים להיפטר ממנו מסיבות כאלה ואחרות עשוי להיות מטרד אמיתי על החיים שלנו לעתים קרובות. התיקונים רבים ויקרים, ההחזקה שלו וההוצאות השונות כבדות לנו, ולא דיי בכך אף אחד לא מביע עניין ברכישת הרכב שלכם כי הוא כבר לא רלוונטי לשוק הרכב. תדעו לכם האופציה של מכירת הרכב לפירוק רכבים הוא תמיד אופציה זמינה עבורכם.

מה זה מגרשים לפירוק רכבים?

ישנן חברות רבות שמתעסקות בכל מה שקשור לפירוק רכב וסחר בחלקי חילוף. חברות אלה, מתעסקות ברכישת רכבים שזמנם עתיד לעבור, פירוקן, כך שלאחר מכן קיימות בידיהם של בעלי מגרש הרכבים 2 אפשרויות שליחת חלקים תקינים ורלוונטיים ברכב למגרשי תיקון רכבים, כך שהחלקים האלה עשויים להשתלב בכלי רכב חדשים יותר, והאופציה השנייה הינה לקיחת חלקים לא תקינים ברכב, ושליחתם למחזור מתכות

תהליך מכירת רכב לפירוק

תהליך המכירה של הרכב למגרש הפירוק לא עתיד להיות מסובך. ברגע שתיצרו קשר עם מגרש לפירוק רכבים, תוכלו לקבל הצעת מחיר תוך זמן קצר לרכישת הרכב, ולאחר מכן התהליך הוא קצר מאוד.

רוצים לקבל מידע נוסף על פירוק רכבים? חברתנו מתמחה בביצוע פירוק רכבים, על כל שלביו בצורה יעילה, מקצועית ויסודית. למעשה, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור איתנו קשר ומשם אנחנו כבר נוכל ללוות ולסייע לכם בכל מה שאתם צריכים הן מבחינה בירוקרטית והן מבחינה ביצועית

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן