עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

שלבים מרכזיים שכדאי להכיר בתהליך פירוק רכבים

שלבים מרכזיים שכדאי להכיר בתהליך פירוק רכבים

מדי שנה מכוניות רבות בארץ עוברות תהליך של פירוק וגריטה. במקרים רבים מדובר בהחלטה כלכלית טובה ומוצדקת. יחד עם זאת יש לזכור שחלקי רכב עלולים להזיק לסביבה אם לא נפטרים מהם כראוי ולכן תמיד מומלץ לפנות לחברה אמינה ומקצועית.

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

נפרוס כאן שלבים מרכזיים שכדאי להכיר בתהליך פירוק רכבים:

  • ביטול רישיון רכב  – יש להגיע למשרד הרישוי עם רישיון רכב ותעודת זהות ולמלא טופס לביטול רישום הרכב. שימו לב, כי ברכבים מעוקלים או משועבדים אין אפשרות לבטל רישיון.
  • פירוק חלקי רכב שונים – טרם הפירוק הרכב נשטף ומלאכת הפירוק מתחילה בהסרת ציוד חשמלי. לאחר מכן מוסרים יתר חלקי הרכב: פגושים, מכסה מנוע ותא המטען, דלתות, חלונות וכד’. בנוסף, גם חלקים פנימיים משמעותיים כגון מושבים מפורקים וממוינים.חלקי רכב מסוימים ניתנים לשימוש חוזר כדי לתקן רכבים אחרים. החלקים הממוחזרים כוללים צמיגים, שמשות, סוללות, גלגלים, רדיאטורים, הילוכים, צינורות גומי, שטיחים, מושבי רכב, חגורות, מסנני שמן ועוד.
  • ניקוז נוזלים – נוזלי פסולת מרוקנים לתוך מיכלים מוכנים. עובדים מסירים שמן ממנוע, מתיבת הילוכים ובלמים והדלק מתנקז ממיכל הדלק. נוזלים מסוכנים מופרדים ומועברים לסילוק בטוח. נוזלים כגון גז ונפט עוברים סינון ושימוש חוזר.
  • פירוק ציוד – כאשר כל הנוזלים מוסרים בהצלחה, בעלי המלאכה מנתקים את תיבת ההילוכים מהציר, מכבים את רדיאטור החימום והקירור, מסירים את צינורות הדלק והפליטה וכבלים שונים. כמו כן, מנוע הרכב מנותק ומוסר בזהירות וכך גם הבולם.
  • בדיקה והערכה של חלקי חילוף – בתום הפירוק, כל החלקים נבדקים לאיתור נזק.
  • גריטה – כל מה שנותר בסוף התהליך הוא גוף הרכב, שמועבר לגריטה במהלכה הוא נמחץ לגוש מתכת שטוח.

זהו רק תיאור סכמטי של תהליך פירוק הרכב, כשבפועל פעילויות פירוק עשויות להיות שונות בניואנסים מסוימים. 

רוצים לקבל מידע נוסף על שלבים מרכזיים בתהליך פירוק רכבים? חברת PRK היא בין החברות המובילות בישראל לפירוק רכבים. הצוות שלנו זמין לכל שאלה ובקשה. תשאירו פרטים באתר ונשמח לחזור אליכם במהרה.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן