עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

הכר את המושג – נוהל גריטת רכב

הכר את המושג – נוהל גריטת רכב

לאור הכמות הגדולה של הרכבים הישנים הקיימים בישראל, החלה המדינה בביצוע נוהל גריטת רכב.

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

הרכבים הישנים מזהמים את האוויר ופוגעים באיכות הסביבה עקב פליטת רעלנים ולכן המגמה היא להפחית את הכמויות שלהם בדרכים. רבים מהרכבים הללו אינם תקינים וחונים בצדי הדרכים פרקי זמן ארוכים כך שהם גם תופסים חניה וגם אינם בשימוש שוטף.

נוהל גריטת רכב

הנוהל מתייחס לרכבים פרטיים ששנת הייצור שלהם היא משנת 1990 ומעלה, או רכבים שיוצרו בשנים שקדמו למועד זה ועדיין נוסעים בכבישים, רכבים שיש להם רישיון רכב תקף, שאינם משועבדים או מעוקלים.

אפשר להעביר רכבים שלמים בלבד מסוג זה העומדים בקריטריונים הללו שנקבעו על ידי משרד התחבורה, למגרש הגרוטאות שלנו שהוא מגרש גריטה מורשה, כדי שנבצע את הליך הגריטה.

המגרש שלנו עוסק בתחום הגריטה כבר שנים רבות ולכן נוכל לסייע לכל בעל רכב לבצע את הליך הגריטה במהירות וביעילות. אנו מעניקים הכוונה לכל בעל רכב לגבי התהליך שעליו לבצע במשרד הרישוי כדי להקל עליו בביצוע המהלכים הללו, עקב הידע הרב שצברנו.

תהליך גריטת הרכב

מי שמעוניין לבצע הליך זה, מחויב בשלב הראשון לבטל את רישיון הרכב במשרד הרישוי. בו במקום הוא מקבל רישיון זמני ליומיים לצורך העברת הרכב למגרש הגרוטאות בפרק זמן זה.

בהגעה למשרד הרישוי על בעל הרכב להביא עימו את רישיון הרכב, תעודת הזהות שלו והמחאה מבוטלת. זאת כדי לאמת את פרטי חשבון הבנק שלו לצורך העברת החלק הכספי היחסי של עלות רישיון הרכב ששולם, לאור ביטולו. הסכום הכספי המיותר מועבר לחשבון הבנק של הבעלים. אם בעל הרכב שולח מיופה כוח במקומו, יש לתת לו ייפוי כוח לצורך ביצוע פעולה זו.

העברת הרכב למגרש לצורך גריטה

יש להעביר את הרכב למגרש בנסיעה או בגרירה בהתאם למצבו של הרכב. המדינה מעניקה מענק גריטה בסך 3.000 ₪ עבור כל רכב המסיים את דרכו במגרש הגרוטאות. סכום זה יועבר בהעברה בנקאית לחשבון הבנק של בעל הרכב תוך 45 יום.

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן