מגרש פירוק רכבים לברזל, לאן לפנות?

מגרש פירוק רכבים לברזל, לאן לפנות?

ההרכב של כל מכונית כולל חלפים רבים העשויים ממתכת או ברזל. אפשר למחזר את המתכות הללו ולהפיק מהם שוב חומרים איכותיים על פי הטכנולוגיה החדשנית הנהוגה בתחום המחזור.

נא ליצור קשר לגבי פירוק רכבים בלבד! 052-9095458

מחזור ברזל ומתכות

קיימות כמה סיבות למחזור מתכות והעיקריות שבהן הן:

  • למען איכות הסביבה, לנטרול גזים הגורמים לזיהום אוויר במיוחד מכלי תחבורה שונים.
  • לשימוש חוזר בתעשייה.

מהברזל המותך מייצרים מוצרים ויישומים רבים עבור תעשיות שונות כמו גשרים וסכרים או רכיבים קטנים למוצרי תעשייה וצריכה בכל תחום אפשרי.

פעולות המחזור יוצרות חסכון כלכלי משמעותי כיוון שיוצרים שימוש חוזר בחומר יקר וקיים                                                            ומפחיתות באופן משמעותי את זיהום הסביבה. הברזל מועבר למפעלי מחזור בארץ או במפעלים ייעודיים למטרה זו שהוקמו בחו”ל.

החלפים העשויים מברזל מועברים לתנורים גדולים המתיכים את החומר בחום גבוה הנע בין 1800 -1600 מעלות צלזיוס. לאחר פעולת ההתכה הברזל הופך למצב צבירה נוזלי וכך מייצרים ממנו מוצרים שונים על מידות ועל גודל רצוי.

מגרש פירוק רכבים לברזל, לאן לפנות?

מגרש פירוק רכבים לברזל

במגרשים הוותיקים עובדים צוותים מיומנים ומנוסים המסוגלים לפרק מתוך הרכבים הישנים המגיעים אליהם את החלפים העשויים מברזל כדי למסור אותם למחזור.

קיימת חשיבות רבה לפירוק החלפים הללו לאור המחירים הגבוהים של הברזל בעולם וזאת כדי לבצע בהם שימוש חוזר וכך לחסוך משאבים ולהפחית עלויות.

עובדי המגרש בוחנים כל רכב ומצילים ממנו כל חלק העשוי מברזל או ממתכת אחר כדי להעביר אותו למחזור. גם אם החלק שבור או חלוד הוא מועבר למחזור כיוון שבכל מקרה הוא מותך והופך לנוזל.

בחירת מגרש לפירוק ברזל

מכיוון שקיימים מגרשים רבים העוסקים בתחום פירוק רכבים, כדאי לקבל המלצה על מגרש אמין בו מבצעים פירוק של רכבים, מוסרים את הברזל למחזור, מפרקים את חלקי הפלסטיק לתיקון או למכירה ומבצעים גריטה של השלדה.

במגרש מהימן, יקבל בעל הרכב סכום הוגן עבור הרכב שהוא מעביר לפירוק לאור השווי של החלפים המועברים למחזור או למכירה.

מגרשים רבים מסייעים לבעלי הרכבים והם מעמידים לרשותם גם גרר שמוביל את הרכב הישן למגרש וכך חוסכים כספים לבעל הרכב ויוצרים תהליך הרבה יותר פשוט.

כתוב/כתבי תגובה

דילוג לתוכן