עובדים בכל אזור המרכז

גם אזור השפלה והשרון

052-9095458

זמינים רוב הזמן :-)

ראשון עד שישי

לפעמים אפילו עובדים בסופ"ש

מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות, ממה חשוב להיזהר?

מכירת רכב לפירוק ללא העברת בעלות, ממה חשוב להיזהר?

ישנם מגוון מקרים בהם בעלי רכב יעדיפו למכור רכב לפירוק מאשר למכור אותו לאדם פרטי. הסיבות לכך יכולות להיות כאשר מדובר ברכב שעבר תאונה והתיקון לא משתלם, כאשר מדובר ברכב ישן שאינו יכול לפעול יותר על הכביש ועליו לעבור גריטה, אם מדובר ברכב ישן שמיותר להשקיע בתיקון שלו וברישיון הרכב ומקרים דומים נוספים. לכל המצבים האלה יש פתרון נוח אחד – פירוק הרכב.

לפרטים נוספים – אפשר להתקשר או להשאיר פרטים ונחזור בהקדם!    לשיחה עם נציג: 052-9095458

מה קורה כשמוכרים רכב לפירוק?


כאשר רכב הגיע לסוף דרכו, אפשר ליצור קשר עם אנשי מקצוע בתחום ולהציע להם את הרכב לפירוק. במידה והרכב לא יכול לעלות על הכביש, בעל המגרש ישלח גרר לאיסוף הרכב. בעל המקצוע הנבחר ייקח את הרכב ויפרק את חלקיו. חלק מהחלקים ימכרו בשלמותם, ואלו שאינם רלוונטיים לשימוש יותכו לשימוש חוזר. 

כמה אפשר להרוויח על מכירת רכב לפירוק?


בעל הרכב מקבל תשלום עבור המכירה, תשלום שמושפע כמובן מהדגם, מצב החלקים, שנתון וכן הלאה, כשכמובן הערך של רכב לפירוק הוא נמוך יותר מאשר כאשר מוכרים רכב לשימוש. לרוב השווי נא בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים.

מה חשוב לדעת לפני שמעבירים את הרכב?


אם החלטתם לפעול באופן הזה, חשוב לבטל את הרישיון של הרכב במשרד התחבורה (תצטרכו להגיע בעצמכם או לשלוח מיופה כוח). לא תוכלו לעשות זאת אם הרכב מעוקל או מוגבל מאיזשהי סיבה. לאחר ביטול רישיון הרכב אסור לעשות שימוש ברכב. 

רוצים לקבל מידע נוסף על שליחת הרכב הישן שלכם לפירוק? חברת PRK היא בין החברות המובילות ביותר בתחום פירוק הרכבים. התהליך מתאים לרכבים שעברו תאונה ואין רצון להתעסק איתם משום שהתיקון יעלה יותר מדי, לרכבים שהורדו מהכביש ולא ניתן למכור אותם ולרכבים ישנים שלא עוברים יותר טסט. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות אלינו באחת מהדרכים המוצעות לכם באתר שלנו, ומשם אנחנו נלווה אתכם הכל במטרה לחסוך לכם כמה שיותר זמן ומאמץ. 

כתוב/כתבי תגובה

Call Now Button דילוג לתוכן